Blog

Kako Zoho CRM izboljša poslovne procese

V dinamičnem poslovnem okolju je ključno, da podjetja uporabljajo učinkovite rešitve za upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki omogočajo optimizacijo poslovnih procesov. Zoho CRM je ena izmed najbolj priljubljenih CRM-platform, ki podjetjem pomaga izboljšati prodajo, marketing in podporo strankam...

30.01.2025 21:32:49 - Comment(s)
Kaj je MarTech in kako ga vključiti v poslovanje z Zoho rešitvami?

MarTech, ali marketing tehnologija, združuje orodja, platforme in rešitve, ki podjetjem omogočajo optimizacijo marketinških aktivnosti prek avtomatizacije, personalizacije in analize podatkov. Cilj MarTech-a je izboljšati učinkovitost marketinških kampanj, povečati donosnost naložb (ROI) in ustvarit...

30.01.2025 20:25:30 - Comment(s)
Integracija z Zoho CRM
V današnjem poslovnem svetu je učinkovito upravljanje odnosov s strankami ključno za rast podjetja. Zoho CRM je eno najbolj prilagodljivih in zmogljivih orodij, ki podjetjem omogoča avtomatizacijo prodajnih procesov, izboljšanje komunikacije s strankami in povečanje produktivnosti. Vendar pa pravo v...
30.01.2025 12:54:03 - Comment(s)
Trajnost kot konkurenčna prednost

V sodobnem poslovnem svetu trajnost ni več le moralna odgovornost, temveč postaja ključna konkurenčna prednost. Podjetja, ki v svojo strategijo vključujejo trajnostne prakse, ne le izpolnjujejo okoljske in družbene standarde, ampak tudi ustvarjajo dolgoročno vrednost za stranke in deležnike. Zoho st...

30.01.2025 12:40:06 - Comment(s)
Postavite stranke v središče pozornosti
Uspešna podjetja razumejo, da so stranke ključ do rasti in dolgoročnega uspeha. Strateško usmerjena podjetja postavljajo stranke v središče svoje pozornosti, kar pomeni prilagajanje poslovnih procesov za izboljšanje njihove izkušnje. To zahteva ustrezna orodja, kot so Zoho storitve, ki omogočajo ce...
30.01.2025 12:29:51 - Comment(s)